Створення умов для функціонування та розвитку закладу
Кадровий склад закладу дошкільної освіти згідно з ліцензійними умовами
Директор - Околович Олена Сергіївна
Вихователь-методист - Макарова Ірина Борисівна
Інструктор з фізичної культури - Грабко Анна Вікторівна
Музичний керівник - Біла Інна Володимирівна
Практичний психолог - Кочегурова Вікторія Вікторівна
Група № 1 "Малюки" - вихователь Батлук І.Ю.
помічник вихователя: Карагодіна І.А.
Група № 2 "Капітошки" - вихователь Власова К.В.
помічник вихователя - Мардовець Н.Г.
Група № 3 "Метелики" - вихователі: Кузьміна Л.С., Мардовець Ю.С.
асистент вихователя - Работягова Н.С.
помічник вихователя - Кущ В.А.
Група № 4 "Сонечко" - вихователі: Чурікова О.О., Вовк Т.І.
асистент вихователя - Тодоришина Ю.Б.
помічник вихователя - Максюта В.М.
Група № 5 "Дзвіночки" - вихователь Писаренко І.А.
помічник вихователя - Коцюба Л.І.
Група № 6 "Зірочки" - вихователь
помічник вихователя - Банько О.М.
Група № 7 "Квіточки" - вихователі: Божко Я.А., Івашкевич О.О.
асистент вихователя -
помічник вихователя - Лисач Ю.В.
Група № 8 "Бжділки" - вихователь Говорова І.В.
помічник вихователя
Група № 9 "Горобинка" - вихователі: Цеюкова Н.А., Чушкіна О.В.
помічник вихователя - Гужва Н.О.
Група № 10 "Веселка" - вихователі: Немикіна Ю.О., Педурян Я.С.
асистент вихователя - Кардашова А.С.
помічник вихователя - Плодовська Ю.В.
Група № 11 "Віночок" - вихователі: Конотопець Т.В., Хлебнікова С.М.
помічник вихователя - Титаренко Н.В.
Група № 12 "Вишеньки" - вихователь Дяченко І.А.
помічник вихователя - Петренко О.С.
Заступник директора з господарської роботи - Тихонова О.Д.
Сестра медична старша - Тарасенко Д.В.
Діловод - Мирошниченко Ю.В.
Робітник з комплексного обслуговування й ремонту будинків - Педаш А.А.
Прибиральник службових приміщень - Толстенкова Н.О.
Двірник -
Сторож - Самофал О.В., Мануйлов О.Л., Василенко Ю.П.
Базовий компонент дошкільної освіти (Державний стандарт дошкільної освіти) нова редакціяНаказ МОН України від 12.01.2021 № 33
Освітні програми, що реалізуються в закладі дошкільної освіти
Програма розвитку дитини від народження до шести років «Я У Світі» (за заг. наук. керів. Кононко О.Л.)
Освітня програма «Впевнений старт» для дітей молодшого дошкільного віку (за
заг. науков. редакцією Піроженко Т.О.)
Освітня
програма «Впевнений старт» для дітей середнього дошкільного віку (за заг.
науков. редакцією Піроженко Т.О.)
Освітня програма «Впевнений старт» для дітей старшого дошкільного віку (за заг. наук. ред. Піроженко Т.О.)
Парціальні освітні програми:
- Творці майбутнього. Парціальна програма розвитку дитини від 2 до 6 років через гру (авт.: Рома О.Ю., Піскова І.Ю., Малевич Г.В., Шварова Г.В.)(Лист ІМЗО України від 28.12.2015 №2.1/12-Г-150);
- Україна – моя Батьківщина. Парціальна програма з національно-патріотичного виховання дітей середнього та старшого дошкільного віку (за заг. науков. редакцією Рейпольської О.Д. авторський колектив: Каплуновська О.М., Палець Ю.М., Кичата І.І.) (Пр. № 3 від 21.06.2022р. Зареєстров. у Каталозі за № 1.0009-2022).
02.05.2024 вакансії
вихователь
музичний керівник
інструктор з фізкультури
керівник гуртка
асистент вихователя
сестра медична
двірник
Прийняття на вакантні посади здійснюється на підставі фахової освіти та співбесіди з директором
Умови доступності закладу дошкільної освіти для навчання та виховання дітей з особливими освітніми потребами
В закладі дошкільної освіти створено 4 інклюзивні групи для виховання і навчання дітей з особливими освітніми потребами, у тому числі дітей з інвалідністю, для розвитку та навчання спільно зі своїми однолітками.
Група № 3 "Метелики" для дітей 5-го року життя.
Група № 4 "Сонечко" для дітей 6-го року життя.
Група № 10 "Веселка" для дітей 4-го року життя.
Група № 7 "Квіточки" для дітей 4-го року життя.
Наповнюваність груп до 20 дітей з яких 3 дитини з особливими освітніми потребами, у тому числі діти з інвалідністю.
Вихователі разом з асистентами вихователя створили освітньо-розвивальне середовище для всебічного розвитку дітей.
В ЗДО відсутні платні додаткові освітні послуги
Ресурсна кімнати - чарівний світ розвитку дитини
Актуальність проблеми інклюзивної освіти пов'язана насамперед з тим, що число дітей, які потребують корекційного навчання, неухильно росте. Інклюзивне навчання передбачає створення освітнього середовища, яке відповідає потребам і можливостям кожної дитини незалежної від особливостей її психофізичного розвитку. Щоб зробити виховання та навчання дітей максимально комфортним у нашому дошкільному навчальному закладі створено ресурсну кімнату.
Заняття у ресурсній кімнаті сприятимуть покращенню емоційного стану дітей, зниженню у них тривожності, агресії, нервового збудження, активізації мозкової діяльності, прискоренню адаптації та корекції ігрової діяльності. В ресурсній кімнаті дитина, перебуваючи в безпечній, комфортній атмосфері, самостійно, або за допомогою педагога, вивчає навколишнє середовище.